Kopernikański
Ośrodek Integracji

Organizacja wydarzeń

Kopernikański Ośrodek Integracji udostępnia swoją przestrzeń zieloną oraz pomieszczenia całej społeczności akademickiej i miejskiej, w celu organizacji: spotkań integracyjnych, szkoleń, wystaw, warsztatów, klubów dyskusyjnych etc.

Regulamin udostępniania pomieszczeń i korzystania z infrastruktury w Kopernikańskim Ośrodku Integracji.

1. Pracowników, studentów, doktorantów UMK, koła naukowe, jednostki UMK zainteresowane rezerwacją miejsca i terminu planowanego wydarzenia, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy koi@umk.pl. W wiadomości należy podać: datę, godziny trwania wydarzenia, liczbę uczestników, a także załączyć wypełniony wniosek.

  • Wydarzenia, w których liczba uczestników będzie przekraczała 70 osób, powinny być zgłaszane przez Organizatorów tych wydarzeń do Pełnomocnika ds. Bezpieczeństwa UMK na 2 tygodnie przed organizacją wydarzenia. W tym celu należy wypełnić 1 i 2 stronę wniosku (adresowanego do pani Kanclerz UMK) i przekazać do Sekcji BHP oraz Ochrony Przeciwpożarowej.

2. Osoby i podmioty spoza UMK mają możliwość wynajęcia przestrzeni w KOI na podstawie umowy z dnia 26 lipca 2023 roku zawartej pomiędzy Gminą Miasta Toruń a Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu w sprawie warunków i zasad korzystania z Kopernikańskiego Ośrodka Integracji.

Osoby i podmioty spoza UMK proszone są o wcześniejsze wypełnienie wniosku, a następnie przesłanie skanu podpisanego dokumentu do Wydziału Promocji i Turystyki UMT (wpit@um.torun.pl).

Charakterystyka oraz zdjęcia pomieszczeń i przestrzeni udostępnianej w KOI

Obecnie nie prowadzimy komercyjnego wynajmu sal i przestrzeni KOI.

Kopernikański
Ośrodek Integracji