Organizacja wydarzeń
Kopernikański Ośrodek Integracji udostępnia swoją przestrzeń zieloną oraz pomieszczenia całej społeczności akademickiej i miejskiej, w celu organizacji: spotkań integracyjnych, szkoleń, wystaw, warsztatów, klubów dyskusyjnych etc.
- Pracowników, studentów, doktorantów UMK, koła naukowe, jednostki UMK zainteresowane rezerwacją miejsca i terminu planowanego wydarzenia, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy koi@umk.pl. W wiadomości należy podać: datę, godziny trwania wydarzenia, liczbę uczestników, a także załączyć wypełniony wniosek.
- Osoby i podmioty spoza UMK proszone są o wcześniejsze wypełnienie wniosku, a następnie przesłanie skanu podpisanego dokumentu do Wydziału Promocji i Turystyki UMT (wpit@um.torun.pl).
- Wydarzenia, w których liczba uczestników będzie przekraczała 70 osób, powinny być zgłaszane przez Organizatorów tych wydarzeń do Pełnomocnika ds. Bezpieczeństwa UMK na 2 tygodnie przed organizacją wydarzenia. W tym celu należy wypełnić 1 i 2 stronę wniosku (adresowanego do Kanclerza UMK) i przekazać do Działu BHP UMK.
Charakterystyka oraz zdjęcia pomieszczeń i przestrzeni udostępnianej w KOI
Obecnie nie prowadzimy komercyjnego wynajmu sal i przestrzeni KOI.